Logo

سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (علیه السلام)

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم مطرح کرد:

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم مطرح کرد:

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، گامی بلند برای ترویج فرهنگ و سیره رضوی

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را گامی بلند در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی با استفاده از محتوای رسانه‌ای برشمرد.
 
مجید قلی‌زاده در گفتگو با آستان‌نیوز با اشاره به آغاز دومین دوره این جشنواره اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) شروع خوبی در نخستین دوره داشته و حالا به دومین دوره خود رسیده است و امیدوارم بتواند گام‌های بلندی در زمینه ترویج سیره و آموزه‌های رضوی بردارد.
 
ضرورت هم‌افزایی رسانه‌ها برای معرفی گسترده جشنواره
 
قلی‌زاده افزود: تصور می‌کنم برای اطلاع‌رسانی دقیق درباره این جشنواره، باید اتفاقات خوبی رخ بدهد تا همه اقشار جامعه، به‌ویژه اصحاب رسانه و هنرمندان بتوانند در این حوزه آثاری فاخر تولید و به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.
 
وی تصریح کرد: نتیجه این کار و افزایش مشارکت شرکت‌کنندگان، برگزاری یک جشنواره پربار، پرثمر و مستمر است و ما به عنوان اصحاب رسانه باید برای اطلاع‌رسانی گسترده‌تر و افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به آن فعالیت بیشتری داشته باشیم.
 
مدیرعامل خبرگزاری تسنیم تصریح کرد: فارغ از هرگونه تفکر و موضع‌ سیاسی، وجود مقدس امام رضا(ع) متعلق به همه مردم ما است و همه با هر نگاه سیاسی و فرهنگی، عشق و تعصب خاصی به امام رضا(ع) دارند، به همین دلیل بدون شک در صورت تعامل و هم‌افزایی بیشتر در معرفی این جشنواره، یکی از گسترده‌ترین مشارکت‌ مخاطبان در جشنواره‌های سراسری را در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) مشاهده خواهیم کرد.
 
قلی‌زاده با اشاره به اینکه امروزه خوراک فکری مردم از فضای مجازی و رسانه‌ها تأمین می‌شود، افزود: متأسفانه مردم ما زیاد اهل کتاب‌خوانی نیستند و بیشتر به فضای مجازی روی آورده‌اند، به همین دلیل جشنواره‌هایی مانند جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) که به افزایش بار محتوای تولیدات رسانه‌ای به‌ویژه در فضای مجازی کمک می‌کند، می‌تواند به افزایش معرفت و آگاهی عموم مردم درباره سیره اهل بیت(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) منجر شود و از این حیث بسیار قابل توجه و اهمیت است.
 
مدیرعامل خبرگزاری تسنیم ادامه داد: به نظر بنده این جشنواره پدیده بسیار مبارکی است که می‌تواند با جمع‌آوری یک سری تولیدات بسیار شاخص حول موضوعات جشنواره، در جهت افزایش و معرفت مردم درباره آموزه‌های رضوی نیز گام بردارد.

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد