Logo

دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام)

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

مدرس عکاسی و داور بخش عکس نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، با تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته، این مطالبه ایجاد شده است که در سال‌های آینده نیز شاید استمرار برگزاری و تقویت جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) باشیم.
امیرعلی جوادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز افزود: با توجه به ظرفیت‌های ویژه کار رسانه ای در حوزه فرهنگ رضوی، باید بر تدوام برگزاری این جشنواره‌ تاکید شود و فقط به اجرا در یک یا دو سال اکتفا نشود.  
این استاد دانشگاه و کارشناس هنر عکاسی ادامه داد: بی‌شک در سال‌های آینده، این جشنواره با استقبال بیشتری از سوی فعالان رسانه‌ای کشور مواجه خواهد شد، به همین دلیل لازم است برگزارکنندگان آن، با قوت و تاکید بیشتری برای تقویت جشنواره گام بردارند.
جوادیان با اشاره به کیفیت داوری در بخش عکس جشنواره گفت: با وجود اینکه جشنواره امام رضا(ع) اولین سال برگزاری خود را به خصوص در شرایط محدودیت‌های کرونایی تجربه کرد، آثاری خوبی دریافت شد که با حضور عکاسان به نام کشور در سال‌های آینده بهتر از این نیز خواهد شد. وی زبان تصویر را یکی از گویاترین رسانه‌ها دانست و گفت: عکس می‌تواند همه اخبار را به مخاطب منتقل کند. تصویر، زبانی روزمره و در عین حال خاص است که نیازی به ترجمه ندارد و جغرافیای مختلف را نیز در بر می‌گیرد.


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد