Logo

دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام)

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

مدیر رادیو سراسری زیارت، استمرار جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را بسترساز انتقال و ترویج فرهنگ رضوی دانست و گفت: رادیو زیارت آمادگی دارد برای تقویت این بستر، همکاری‌های خود با دبیرخانه جشنواره را توسعه دهد.
هادی افشار صفوی در گفت‌وگو با آستان نیوز، عملکرد موفق نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را به دست اندرکاران جشنواره تبریک گفت و افزود: آستان قدس رضوی برای برقراری و حفظ ارتباط با همه شیفتگان و دلدادگان امام هشتم در سطح ملی و بین‌المللی،  نیازمند ابزارهای رسانه‌ای متعدد و خادمان رسانه‌ای بسیاری است که خوشبختانه برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، بستر شکل‌گیری این شبکه رسانه‌ای را فراهم کرده است.
 
وی افزود: این جشنواره فرصتی برای شناسایی هنرمندان و فعالان رسانه‌ا‌ی در راستای ترویج گسترده‌تر معارف رضوی است تا بتوانیم از ظرفیت رسانه برای احیای امر امام معصوم(ع) بهره بگیریم.
 
وی تصریح کرد: اگر جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) استمرار داشته باشد و ظرفیت‌ها محلی، ملی و بین‌المللی خود را شناسایی کند، می‌توان از فرصت‌های خرد و کلان رسانه‌ای به طور مطلول برلی ترویج فرهنگ رضوی استفاده کرد.
 
وی با اعلام آمادگی رادیو زیارت برای تحقق این هدف متعالی گفت: امیدواریم به عنوان یکی از بازوان رسانه‌ای جشنواره امام رضا(ع)، چه در حوزه اطلاع‌رسانی، چه پوشش برنامه‌ها و چه حضور در جلسات داوری در کنار دبیرخانه و دست اندرکاران جشنواره نقش آفرین و مؤثر باشیم.


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد