Logo

دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام)

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا با تأکید بر اهمیت برگزاری جشنواره‌ رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: این جشنواره تراز جدیدی در حوزه تولیدات رسانه تعریف کرده است.
علی متقیان در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز درباره برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اظهار کرد: پرداختن به موضوع امام رضا(ع) فعالیتی ارزشمند از حیث رسانه‌ای است و هدف از برگزاری جشنواره امام رضا(ع) نیز شناخت بیشتر حضرت رضا(ع) با دعوت از صاحب‌نظران برای نگاهی عمیق‌تر به موضوع و دعوت از مخاطبان برای دریافت اطلاعات جدید و آشنایی بیشتر در این زمینه است.
 
متقیان افزود: هر حرکتی که مرتبط با حضرت رضا(ع) و حول شخصیت و سیره ایشان باشد فی نفسه مغتنم و ارزشمند است و جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) چنین شرایطی دارد.
 
مدیرعامل خبرگزاری ایسنا تاکید کرد: باید بانک مدونی در زمینه فعالان رسانه‌ای با محور سیره رضوی فراهم شود و این مستلزم این است که بعد از اتمام جشنواره نیز این جشنواره خط فکری خود را ادامه دهد به این معنا که شناسایی افراد کاربلد و توانا و اهل قلم در این حوزه که گمنام مانده‌اند باید در دستور کار قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: قطعا این مسئله هم بر غنای جشنواره می‌افزاید و هم اینکه شرایطی فراهم می‌کند تا مجرای ارتباطی مستمری با تولیدکنندگان آثار امام رضایی فراهم شود.
 
مدیرمسئول خبرگزاری ایسنا درباره نقش جشنواره در ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه‌ای در حوزه معارف رضوی گفت: جشنواره باید نگاهی بلندمدت برای خود تعریف کند و از نگاه کوتاه مدت پرهیز داشته باشد.
 
وی تأکید کرد: این جشنواره باید در شان امام رضا(ع) باشد و محتوای تولیدشده نیز باید در این طراز باشد؛ شاخص‌گذاری در این جشنواره باید براساس شخص حضرت رضا(ع) صورت گیرد و قطعا تنها در این صورت است که به نتیجه درخور خواهیم رسید.
 
مدیر مسئول خبرگزاری ایسنا در زمینه نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی در جامعه بیان کرد: باید تولیدات رسانه‌ای این جشنواره در معرض دید مخاطبان قرار گیرد و به نحوی این جشنواره و آثار آن معرفی شود که مشتاقان حضرت برای آشنایی با ایشان به سراغ محتواهای تولیدشده در این جشنواره باشند.


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد