Logo

دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام)

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

مدیرعامل خبرگزاری فارس، اقدام آستان قدس رضوی در برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را نویدبخش اتفاقات خوب در عرصه رسانه و نقش‌آفرین در حوزه تعلیم و تربیت جامعه اسلامی ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره در مسیر افق مطلوب و تراز انقلاب اسلامی در عرصه رسانه‌ای حرکت کرده و امیدواریم این حرکت رو به رشد تداوم داشته باشد.
پیام تیرانداز در گفت‌وگو با آستان نیوز به تشریح اهمیت برگزاری نخستین دوره جشنواره‌ رسانه‌ای امام رضا(ع) در گسترش فرهنگ رضوی اشاره کرد و گفت: مهمترین ویژگی در فرهنگ انقلابی و اسلامی، تاکید بر نقش تربیتی است و در همین راستا برجسته‌ترین مأموریت رسانه‌ای نیز تعلیم و تربیت و انسان‌ سازی است. وی افزود: هدف غائی در فعالیت‌های رسانه ای، ایفای نقش آن به عنوان یک دانشگاه و مرکز توسعه آموزه‌ها است. بنابراین اگر به این هدف غایی در رسانه قائل باشیم و مغز افزار این جریان تعلیم و تربیتی را مشی و سیره امام رضا(ع) قرار دهیم، طبیعتاً این دانشگاه و خروجی مدرسه انسان‌سازی ما بسیار ارزشمند خواهد شد.  
وی با مثبت ارزیابی کردن نخستین دوره این جشنواره گفت: ثمرات اولین دوره جشنواره قابل قبول است اما تا افق مطلوب و تراز انقلاب و روزنامه‌نگاری اسلامی راه زیادی باقی مانده است که به برکت تدوام برپایی این رویداد رسانه‌ای می‌تواند این حرکت رو به رشد در مسیر درست خود ادامه پیدا کند.   
تیرانداز با ابراز امیدواری به تداوم و ارتقای کیفیت این جشنواره نیز گفت: آینده جشنواره به نوع برنامه ریزی‌ها و تدابیر متولیان جشنواره بستگی دارد، اما مهم این است که گام اول با قوت برداشته شد و إن‌شاالله با سرعت و شتاب قابل قبلی رو به جلو حرکت خواهد کرد تا برای ارتقای فرهنگ اسلامی و نیز سطح رسانه‌ای کشور مفید واقع شود.


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد