Logo

دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام)

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

عضو هیات داوران جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، این جشنواره را بستری برای جاری شدن معارف رضوی در زندگی مردم با استفاده از محتوا و پیام‌های رسانه‌ای دانست.
حسن خجسته باقر زاده در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: برای اولین دوره جشنواره، این که بتوانیم جمع زیادی از اهالی رسانه را حول یک محور جمع کنیم تا برای تولید محتوای رسانه‌ای فرهنگ رضوی تلاش کنند، اتفاق بزرگی است.
 
عضو هیئت داوران بخش شبکه‌های اجتماعی جشنواره‌ ادامه داد: جشنواره امام رضا(ع) آغاز بسیار خوب و مبارکی برای استخراج ظرفیت‌های ذاتی محبان و ارادتمندان و فضای مجازی و پیوند زدن آن‌ها به یکدیگر بود.
وی بر ضرورت تقویت این جشنواره نیز تاکید و تصریح کرد: آثار دوره‌های بعدی جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) باید همزمان دارای دو بعد عاطفی و اندیشه‌ای، حول محور فرهنگ رضوی باشد.
خجسته درباره ارزیابی خود از آثار این دوره نیز گفت: آثار دریافتی از جنبه‌های مختلف کیفی و فنی مناسب بودند اما گاهاً همه محتوا بر اساس یک ادراک احساسی از موضوع امام هشتم بود که در جای خود خوب است اما اگر همه محتوا بر اساس ادراک عاطفی باشد، منجر به اعتلای فرهنگ رضوی به صورت صددرصدی نمی‌شود. 
نائب رییس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه افزود: برای ارتقای سطح کیفی و اثرگذاری این جشنواره، آستان قدس رضوی باید لایه‌هایی از معارف رضوی را تهیه کنند تا به عنوان منابع تولید محتواهای رسانه‌ای، ترویج و توسعه پیدا کرده و به متن زندگی جاری عموم مردم بیاید. 
وی استقبال از جشنواره امام رضا(ع) را قابل توجه دانست و گفت: این جشنواره به امام هشتم تعلق دارد و همه شیفتگان اهل بیت(ع) دوست دارند به نحوی زیر این پرچم باشند. 
عضو هیئت امنای دانشگاه صداوسیما گفت: باید در دوره‌های بعدی راه‌های ارتباط گرفتن و جلب مشارک حداکثری دلدادگان این مکتب در عرصه رسانه را بیشتر کرد چرا که ظرفیت بی‌نهایتی در این حوزه وجود دارد و بتدریج باید از آن به نفع این رسالت بزرگ کمال بهره‌برداری را داشت.ه‌برداری را داشت.


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد