Logo

دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام)

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

مدیر کل اخبار داخلی خبرگزاری صداوسیما، جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را مبنا و معیاری برای ارزیابی آثار امام رضایی تولید شده در رسانه‌های مختلف سراسر کشور دانست.
مصطفی قمری وفا در گفت‌وگو با آستان نیوز به ویژگی‌های نخستین دوره این جشنواره اشاره و اظهار کرد: همواره می‌دیدیم که آثار رسانه‌ای متعددی در حوزه فرهنگ رضوی تولید می‌شود اما بستری برای ارزیابی و دیده شدن آنها فراهم نبود که خوشبختانه با ابتکار آستان قدس رضوی، این نقص رفع شده است.
 
وی ضمن قدردانی از مسئولان برپایی جشنواره، افزود: با شکل گیری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، از این پس مبنا و معیار مشخصی برای ارزیابی آثار و تولیدات امام رضایی در رسانه‌های مختلف مجازی، تصویری و مکتوب وجود دارد که می‌تواند راهنما و انگیزه خوبی برای تولیدکنندگان آثار این حوزه باشد.
 
عضو هیات داوران جشنواره با اشاره به دریافت بیش از دو هزار اثر در نخستین دوره، ادامه داد: آثار دریافتی در حوزه‌های مختلفی همچون تصویری، مکتوب، رادیویی، عکس و فتوکلیپ به دبیرخانه ارسال شده بود که این حوزه‌ها می‌تواند گسترش یابد و شاخص خوبی برای سنجش و ارزیابی آثار حوزه فرهنگ رضوی شد.


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد