Logo

دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام)

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)، بارگاه نورانی امام رئوف را یک ابر رسانه و دارای تمام ویژگی‌های یک رسانه مرجع دانست و گفت: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه‌ها باشد.
به گزارش آستان نیوز، اکبر نصرالهی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که صبح امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از فعالین حوزه رسانه در سالن همایش‌های تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) و رویدادهای مهم اربعین و حج، یک رسانه و بلکه ابر رسانه است و تمام ویژگی‌های یک رسانه را دارد. 
وی تصریح کرد: پیام رسان و فرستنده این رسانه امام رضا(ع) است و مخاطبان آن تمام مردم از ادیان و مذاهب مختلف هستند، پیام‌های این رسانه نیز موضوعات مهم انسانی همچون رافت، کرامت، علم آموزی، گفت و گو، خودسازی و توجه به حقوق بشراست. 
نصرالهی افزود: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه‌ها باشد و ما باید بتوانیم با ابزارهای رسانه آن را بسط دهیم، چرا که این موضوع مورد توجه خود حضرت رضا(ع) نیز بوده و ایشان در حدیثی فرموده‌اند که «رحمت خدا بر بنده ای که امر ما را زنده کند و دانش‌های ما را فراگیرد و به سایرین منتقل کند».
دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در ادامه گفت: امروز پرونده این جشنواره بسته شد اما ادامه مسیر بر عهده شیفتگان و دلدادگان به این امام رئوف است و امیدواریم در دوره‌های آتی، با قدرت بیشتری اهداف مد نظر دنبال شود.


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد