Logo

دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام)

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

رئیس پژوهشکده ارتباطات با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)، این جشنواره را بستری برای تولید محتوای مورد نیاز همه محبان امام هشتم(ع) در اقصی نقاط جهان ارزیابی کرد و گفت: باید به میزان گستردگی این محبان، ظرفیت رسانه ای جشنواره نیز توسعه یابد و در سطح بین المللی برگزار شود.
حسن خجسته در گفت‌وگو با آستان نیوز تصریح کرد: این جشنواره باید به صورت بین‌المللی برگزار شود و ظرفیت این مهم را هم دارد، باید برنامه‌ریزی‌ها براساس این چشم‌انداز باشد که محبان حضرت رضا(ع) در سراسر دنیا را با این تولیدات رسانه‌ای مرتبط کرد و از این جشنواره به عنوان فرصتی برای انتقال پیام اهل بیت(ع) با محوریت امام رضا(ع) بهره گرفت.
 
 
 
نیاز به خلاقیت و ایده‌های نوآورانه در فضای مجازی
خجسته این جشنواره را فرصتی برای ترویج بیشتر فرهنگ و سیره رضوی برشمرد و گفت: یکی از مهمترین بسترهای انتقال معارف رضوی تولیدات رسانه‌ای است و اگر این تولیدات در قالب یک جشنواره واحد مانند جشنواره امام رضا(ع) گردآوری شود، هم‌افزایی بیشتری برای انتقال مفاهیم و گفتمان رضوی فراهم خواهد شد.
 
داور بخش شبکه‌های اجتماعی نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در ادامه گفت: آنچه در حوزه محتوای شبکه‌های اجتماعی نیاز داریم خلاقیت و ایده‌های نوآورانه است.
 
وی افزود: فضای مجازی به شما فرصت خلاقیت و نوآوری را می‌دهد و جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بستر استفاده بیشتر از ایده‌ها و نوآوری‌ها در حوزه رسانه را فراهم کرده است.
 
نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اهداف گسترش و ترویج آموزه‌ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه‌های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی برگزار شد.


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد